ЛЕКЦІЙНИЙ ЗОШИТ ЯК ФОРМА ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИКИ У БУДІВЕЛЬНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Н. Б. Бурдейна Національна Українська будівельна академія, Україна
  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.120-121

Анотація

Стаття присвячена дослідженню шляхів вдосконалення організації лекційних занять з фізики у вищих будівельних навчальних закладах, одним з яких є впровадження лекційних зошитів. їх використання дозволяє не втрачаючи наукового, дидактичного та методичного змісту максимально ефективно використовувати час відведений на лекційні заняття.

Ключові слова: лекція з фізики, організація навчання, лекційний зошит, вищі будівельні навчальні заклади.

The article appropriate to research ways of improvement organization of lecture lesson on physics in higher educational building institutions, one of which is introduction of lecture notebooks. Their use are allows not losing scientific, didactic and methodical contents maximum effectively to use time allocated for lecture lesson.

Key words: lecture on physics, organization of studies, lecture notebook, higher building educational establishments.

Посилання

Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. — К.: Центр навчальної літератури, 2003. — 316 с.

Педагогика и психология высшей школы: Учеб. пособие. — Ростов на Дону: Феникс, 2002. — 544 с.

Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе: Учеб. пособие для вузов. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. - 437 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31