СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ

Автор(и)

  • С. П. Величко Кіровоградський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.121-124

Анотація

Послідовний перехід на сучасні інформаційні технології навчання розглядається як основний напрямок розвитку освітнього процесу у будь-якому вищому навчальному закладі. У статті розкриваються деякі перспективи цього процесу у навчанні природничих дисциплін під час підготовки фахівців з вищою освітою.

Ключові слова: інформаційні технології навчання, основний напрямок розвитку освітнього процесу, перспективи у навчанні природничих дисциплін, підготовка фахівців з вищою освітою.

Gradual transition of education to the modern information technologies is viewed as the main direction of the educational process development in any educational establishment. The article highlights some perspectives of this process in teaching natural sciences while training specialists of higher education.

Key words: information teaching technologies, the main direction of the educational process, perspectives in teaching natural sciences, training higher education specialists.

Посилання

Модернізація вищої освіти України і Болонський процес / Уклад.: М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, К.М.Левків-ський, Ю.В.Сухарніков. Відп. ред. М.Ф.Степко. — K., 2004. - 24 с.

Модульные технологии обучения в системе непрерывного

профессионального образования (теория и практика). — Сб. науч. трудов X Международной научно-практ. кон-фер., г. Москва, 23-24 марта 2004 г. — Вып. 8. — Часть 1-

/ Редколлегия: В.В.Осипов, П.И.Самойленко,

Ю.В.Еремин и др. — М.: МГУТУ, 2004.

Наукові записки. — Випуск 55. — Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка,

- 356 с.

Касперський A.B. Радіоелектроніка в системі формування фізичних і технічних знань у середніх загальноосвітніх та вищих педагогічних навчальних закладах:

Автореф. дис. ... доктора пед. наук. — НПУ ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 39 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31