РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ "КРОСВОРД З ФРАГМЕНТАМИ'' ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Л. М. Гаманець Бердянський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.124-126

Анотація

У статті розглядається дидактична гра як один із засобів розвитку пізнавальної активності учнів або студентів. Наводиться приклад навчальної гри “Кросворд з фрагментами”, яка може бути використана на практичному занятті із загальної фізики або на уроках фізики у 10 класі.

Ключові слова: дидактична гра, пізнавальна активність, загальна фізика.

The teaching game how one of the means of development of learning activity of pupils or students is examined in article. The example of teaching game “Crossword with fragments” which can be used on the practical lessons of general physics or on the lessons of physics in 10 class is resulted an example .

Key words: the teaching game, learning activity, general physics.

Посилання

Выготский Л.С. Избранные психологические произведения. — М.: Изд-во АПН, 1958. — 340 с.

Ланина ИЛ. Формирование познавательных интересов учащихся на уроках физики: Кн. для учителя. — М.: Просвещение, 1985. — 128 с.

Матюшкин А.М. Классификация проблемных ситуаций // Вопросы психологии. — 1970. — №5. — С.23-25.

Мойсенж Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник. 3-є видання, доповнене, 2001. — 608 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. — СПб: Издательство “Питер”, 2000. — 712 с.

Спенсер Г. Основания психологии. — М.: ACT, 1998. — 560 с.

Самойленко П.И., Сергеев A.B. Дидактические игры в процессе обучения физике. — М.: НМЦ среднего профессионального образования, 1996. — 146 с.

Фрейд 3. Избранное. — М.: Московск. рабочий: Со-вмест. советско-западногерманское предприятие “Вся Москва”, 1990. — 160 с.

Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности в учебном процессе: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. — М.: Просвещение, 1979. — 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31