НАСТУПНІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • М. В. Дідовик Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.129-132

Анотація

В статті з позицій принципу наступності розглядається проблема формування мотиваційної сфери учнів та студентів як важливого фактора забезпечення фізико-математичної підготовки в навчальній системі ліцей — ВНЗ.

Ключові слова: наступність, мотиви, мотивація, професійна освіта.

In this paper, based upon the principle of succession, we discuss the problem of the formation of students' motivation as an important factor of physics and mathematics education within educational system of a lyceum-college.

Key words: succession, motive, motivation, professional education.

Посилання

Грішнова О. Розвиток вищої освіти в Україні: тенденції, проблеми та шляхи її вирішення // Вища школа.

- 2001. - №2-3. - С.28.

Бабанский Ю.К. Избранные труды. — М.: Педагогика, 1989. - 558 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. — М.: Политиздат, 1975. — 302 с.

Махмутов М.И. Современный урок. — М.: Педагогика, 1985. - 184 с.

Григорян С.Т. Формирование мотивации учения школьников: Методические рекомендации. — М., 1982. — 89 с.

Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования: Учебное пособие. — 2-е изд., перераб. — М.: Изд-во МПСИ, 2003. - 480 с.

Нерода Ф.О. Мотиви навчання студентів // Радянська школа. - №11. - 1981. - С.86-89.

Закалюжний В.М., Савченко В.Ф. Мотивація навчальної діяльності учнів у процесі формування практичних умінь і навичок шляхом використання техніко-технологічного матеріалу // Вісник Чернігівського ДПУ ім. Т.Г.Шевченка. Серія: педагогічні науки. — Чернігів: ЧДПУ, 2005. - №30. - С. 101-104.

Молотков А.А. Обучение техническому творчеству в педагогическом вузе. — К.: Вища школа, 1981. — 288 с.

Шарко В.Д. Мотиваційний аспект методичної підготовки вчителя фізики сучасної школи // Вісник Чернігівського ДПУ ім. Т.Г.Шевченка. Серія: педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2004. - №23. - С.244-249.

Красницький М.П., Швець В.Г. Передумови здійснення диференціації при поглибленому вивченні математики // Освіта. - 1996. - №31. - С.12.

Дідовик М.В. Наступність змісту сучасних навчальних програм з фізики та математики на різних ступенях навчання // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук, праць. Вип. 6. — Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2004. — С.631-634.

Бухлова Н.В. Організація самостійної діяльності учнів. — Харків: Видави, група «Основа», 2003. — 64 с. (Серія «Бібліотека журналу «Управління школою»; вип.6).

Кустов Ю.А. Преемственность в работе средней и высшей школы. — В кн.: Вопросы обучения и воспитания студентов, т. 146. — Куйбышев, 1974. — С.17.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31