ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. І. Іваницький Запорізький національний університет, Україна
  • С. П. Ткаченко Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.133-136

Анотація

У статті викладено психолого-педагогічні та методичні основи самостійної роботи студентів у процесі підготовки майбутнього вчителя фізики.

Ключові слова: самостійна навчальна діяльність, інноваційна підготовка майбутнього вчителя фізики, мотивація, позаудиторна діяльність.

In clause psychological, pedagogical and methodical bases of independent work of students during preparation of the future teacher of physics are stated.

Key words: independent educational activity, innovative preparation the future teacher of physics, motivation, out-of-class activity.

Посилання

Зязюн І. Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу // Рідна школа. — 2000. — №11. —

С.8-13.

Гордиенко Т.П., Лагунов И.М., Сыротюк В.Д. Роль самостоятельной работы студентов на современном этапе развития образования в Украине // Матеріали міжнародної конференції “Сучасні тенденції розвитку природничо-математичної освіти”. — Херсон: Видавництво Херсонського державного педагогічного університету, 2002. — С.164-165.

Качурівський В.О. Розвиток самостійності студентів через систему самостійної роботи // Матеріали міжнародної конференції “Сучасні тенденції розвитку природничо-математичної освіти”. — Херсон: Видавництво Херсонського державного педагогічного університету, 2002. — С.172-175.

Анісімое І.О., Кельник О.І., Левитський С.М. З досвіду організації самостійної роботи з найсильнішими студентами // Збірник наукових праць Кам’янець-По-дільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. — Кам’янець-Подільський: Ка-

м’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. — Вип. 9. — С.7-8.

Анісімое І.О., Кельник 0.1., Левитський С.М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні загальних курсів радіоелектронного циклу // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. — Ка-м’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. - Вип. 9. - С.86-88.

Грязнов Д.Б., Шека Д.Д. Елементи дистанційного навчання як засіб удосконалення самостійної роботи студентів // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. — С.182-184.

Касперський А., Кучменко О. Модульно-рейтингова технологія навчання як засіб активізації самостійної роботи студентів при вивченні фізики в педагогічному університеті // Наукові записки. — Випуск 55. — Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград: РВВ КДПУ ім.

В.Винниченка. — 2004. — С.259-263.

Лукашова НІ., Лукашов С.М. Самостійна робота сту-

дентів по розв'язуванню задач і вправ при здійсненні методичної підготовки майбутніх вчителів хімії: На-вч.-метод. посіб. — Ніжин: Видавництво НДПУ

ім. М.Гоголя, 2003. — 87 с.

Мелінхович О., Шарко В. Формування вміння самостійно працювати з інформацією — нове завдання сучасної освіти // Пошук молодих. Вип. 3. Зб. матеріалів Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції “Управління якістю навчання учнів природничо-математичних дисциплін в умовах профільної та рівневої диференціації”. — Херсон: Видавництво ХДУ, 2004. - С.71-73.

Оленюк І.В. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. — Вип. 9. — С.35-37.

Савчук Л.М., Сергеев О.В. Формування вмінь самостійно розв’язувати задачі з фізики у студентів нефі-зичних спеціальностей засобами ігрових форм // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. - Вип. 9. - С.119-121.

Сергеев О.В. Мотивоване управління самостійною діяльністю студентів // Наукові записки. — Серія: Педагогічні науки. — Випуск 42. — Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка. — 2002. — С.198-202.

Богданое І.Т., Сергеев О.В. Акмеологічний принцип: його сутність і призначення // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. — Херсон: ХДПУ, 2000. — Впп.15. Ч.І. - С.147-154.

Богданое І.Т., Сергеев О.В. Інноваційний підхід до фо-

рмування продуктивної діяльності студентів при вивченні фізики // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових

праць: В 3-х томах. — Кривий Ріг: КДПУ, 2001. — Т.2.

- С.23-30.

Самойленко П.И., Сергеев А.В., Шишкин Г.А. Развитие творческих способностей в процессе профессиональной подготовки учителей // Среднее профессиональное образование. — 2000. — № 11. — С.33-38.

Сергеев О.В. Акмеологія вдосконалення професійної діяльності вчителя-предметника // Наукові записки (педагогічні та історичні науки) — К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2001. — Вип. XLIII. — С.41-47.

Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. Монографія. — Запоріжжя: Прем’єр, 2001. - 266 с.

Іваницький О.І. Методичні засади підготовки майбутнього вчителя фізики до використання сучасних технологій навчання. // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін. Наукові записки РДГУ. Вип. 3. — Рівне: РДГУ, 2001 р.

- С.143-147.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31