ПЕДАГОГІЧНІ СИСТЕМИ ТА ЇХ ПРОЕКТУВАННЯ

Автор(и)

  • О. М. Кух Кам’янець -Подільський державний університет, Україна
  • А. М. Кух Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.148-151

Анотація

Розглянуто принципи формування професійно-методичних систем фахової підготовки викладачів фізики на основі системно-структурного підходу.

Ключові слова: педагогічна система, професійно-методична підготовка, системно-структурний підхід, проект, викладач фізики

Principles of forming of the professionally-metho-dical systems of professional preparation of teachers of physics are considered on the basis of system-structural approach.

Key words: pedagogical system, professionally-me-thodical preparation, system-structural approach, project, teacher of physics.

Посилання

Анохин П.К Философские аспекты теории функциональных системы. — М.: Наука, 1980. — 197 с.

Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы. — М.: Просвещение, 1980. — 367 с.

Афанасьев В.Г. О целостных системах // Вопросы философии. — 1980. — №3. — С.62-78.

Беспалько В.П. Психологические парадоксы образования // Педагогика. — 2000. — №5. — С. 13-20.

Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г.Кременя. Автор, колектив: М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, В.Д.Шинкарук,

В.В.Грубінко, 1.1.Бабин. — Тернопіль: Навчальна книга. — Богдан, 2004. — 384 с.

Кузьмина Н.В. Методы системного педагогического исследования: Учебное пособие / Под ред. Н.В.Кузми-ной. — Ленинград: ЛГУ, 1980. — 240 с.

Никитина H.H., Железнякова О.М., Петухова М.А. Основы профессионально-педагогической деятельности: Уч. пос. для студ. учреждений среднего профес-

сионального образования. — М.: Мастерство, 2002. — 209 с.

Пурышева Н.С. Методические основы дифференцированного обучения физике в средней школе: Автореф. на соиск. науч. степени доктора пед. наук. — М., 1995.

- 32 с.

Симонов В.П. Педагогический менеджмент. — М.: Педагогическое общество России, 1999. — 430 с.

Сластенин В.А. Гуманистическая парадигма педагогического образования // Магистр, 1994. — №6. — 488 с.

Спирин Л.Ф. Теория и технология решения педагогических задач. — М.: Просвещение, 1976. — 212 с.

Шадриков В.Д. Подготовка учителя математики: инновационные подходы // Под ред. В.Д.Шадрикова. — М.: Гардарики, 2000. — 383 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31