ПИТАННЯ ПРАВОВОЇ ЕКОЛОГІЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.151-153Анотація
Стаття присвячена проблемі екологічного навчання в межах курсу фізики загальноосвітньої школи. Автор намагається розширити зміст екологічних знань, що традиційно окреслює і розглядає предмет фізики. В статті подано конкретні рекомендації щодо впровадження певної суми екологічно-правових знань в межах компетенції курсу фізики.
Ключові слова: безпечне навколишнє середовище (БНС), стабільність БНС, якість БНС, сприятливість БНС, екологічна інформація, екологічні права, екологічні обов’язки, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство екології та природних ресурсів України, органи управління і контролю в галузі екології, гарантії екологічних прав людини.
The article deals with ecological problems limited by the physics school course. The author takes pains over extending the content of the ecological knowledge which the physics subject pays attention traditionally. He recommends to introduce the sum of the ecological-legal knowledge in the physics school course.
Key words: safe environment, the safe environment stability, the safe environment quality, the safe environment favourableness, ecological information, ecological rights, ecological duties, Ministry of health care of Ukraine, Ministry of ecology and natural resources of Ukraine, organs of management and control in industry of ecology, guarantee of ecological human rights.
Посилання
Доступ до правосуддя з питань довкілля. — Львів, 2000. - С.194-195.
Екологічне право в малюнках і схемах для всіх. — Харків, 2002. - С.13.
Екологічне право України. — К., 2000. — С.31-32.
Екологічне право України (збірник нормативних актів) зі змінами і доповненнями станом на 1 березня 2000 р. - К„ 2000. - С. 31.
Національна Доктрина розвитку освіти України у XXI столітті // Освіта України. — 2002. — №16. — С.3-9.