ВИВЧЕННЯ ЛІНІЙНИХ СИСТЕМ У КУРСІ ФІЗИКИ З УРАХУВАННЯМ ПРИНЦИПУ СУПЕРПОЗИЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.160-163Анотація
Розглянуто методичні питання вивчення лінійних систем у курсі фізики в технічному університеті. Наведено означення і розкрито фізичну сутність понять “принцип суперпозиції” та “лінійні системи”. Розглянуто важливість встановлення внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків під час вивчення вказаних понять у механіці, електриці, магнетизмі, фізиці коливань і хвиль.
Ключові слова: навчання фізики, лінійні системи, принцип суперпозиції, міжпредметні зв’язки, підготовкафахівця.
There are considered methodicalissues of linear systems at Technical’s university physical course. It is consider the definitions and physical essence of conceptions the “superposition principle” and the “linear systems”. It is shoun the importance of intersubject’s contacts, which can be introduced at High School between the Mechanics, Electricity, Magnetizmes, Oscilation’s and Wave’s Physics.
Key words: studies of physics, linear systems, principle of superposition, between subject copulas, preparation of specialist.
Посилання
Пастушенко С.М. Міжпредметні зв’язки курсів загальної фізики і мікроелектроніки при підготовці бакалаврів з радіотехніки // Матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції “Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики”. Національний пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — С.29-35.
Пастушенко С.М. Реалізація міжпредметних зв’язків курсів загальні фізики і електротехніки у концепції методичної системи навчання фізиці студентів технічного університету // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Засоби і методи навчання фізики”. — Чернігів: Чернігівський держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка, 2002. - С.12-17.
Пастушенко С.М. Пути реализации межпредметных связей курса физики с микроэлектроникой // Физическое образование в вузах. — 2004. — Т.10. — №1. —
С.108-118.
Сергіенко В.П. Професійна спрямованість курсу загальної фізики у педагогічному вищому навчальному закладі // Наукові записки: Серія: Педагогічні науки. Вип. 42. — Кіровоград: РВЦ Кировоградського держ. пед. ун.-ту ім. В.Вінніченка, 2002. — С.203-207.
Кучерук І.М., Горбачук І.Т., Луцик П.П. Загальний курс фізики. Т.2. Електрика і магнетизм. - К.: Техніка, 2001. - 452 с.
Фізика, 10 кл.: Підруч. для загальноосвіт. навч. закл. // С.В. Коршак, О. І.Ляшенко, В. Ф. Савченко. — К.; Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2002. - 296 с.
Пастушенко С.М. Загальна фізика: Механіка: Навч. носібн. - К.: НАУ, 2002. - 284 с.
Физический энциклопедический словарь / Гл. ред. А.М.Прохоров. Ред. кол. Д.М.Алексеев, А.М.Бонч-Бру-евич, А.С.Боровик-Романов и др. - М.: Сов. Энциклопедия, 1984. - 944 с.
Анісімов І.О. Коливання і хвилі. Навч. посібник для студентів радіофізичного факультету. — К., РВЦ “Київський університет”, 1997.