ПОЗАУРОЧНА РОБОТА ЯК НЕВІД'ЄМНИЙ ЕЛЕМЕНТ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. А. Черченко Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, Україна
  • В. Ф. Савченко Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.170-172

Анотація

У статі розглядається проблема значення і місця позаурочної роботи в сучасному навчально-виховному процесі з фізики. Звертається увага на проблеми організації гурткової роботи в умовах стандартизованої загальноосвітньої школи.

Ключові слова: навчання фізики, гурткова робота, стандарт, загальноосвітня школа.

This article is about the problem of value and place of afterlessons work from physics in a modern teaching process from physics. Our attention applies on the problems of organization circle works in the conditions of standardizin of general school.

Key words: studies of physics, work group, standard, general school.

Посилання

Бродський Я., Павлов О. Методологічні засади стандартизації шкільної освіти // Рідна школа. — 2003. — №6 (червень).

Бугайов О., Садовий М. Про критерії державного стандарту // Фізика та астрономія в школі. — 1997. — №4.

Браверман Э.М. Внеклассная робота по физике: содержание и методика ее проведение. — М., 1990. — 315 с.

Бродський Я. С., Павлов О.Л. Функції стандартів освіти, їх структура і зміст // Педагогіка і психологія. — 1999. - №4.

Баширова И.А. Некоторые аспекты образовательного стандарта по физике // Физика в школе. — 1997. — №3.

Внеурочная робота по физике / Под ред. О.Ф.Кабардинка — М: Просвещение, 1983 — 223 с.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. — 2004. — №5 (20 січня).

Корніч А.М. Організація роботи учнів з фізики в поза-урочний час. — К.: Рад. пік., 1984. — 88 с.

Корсак К. Про стандарти освіти — XXI // Освіта. — 2003. — 26 березня — 2 квітня.

Кузьмінський А.І., Омельяненко B.JI. Педагогіка: Підручник - К„ 2003. - С.113-127.

Локшина О. Сучасні тенденції розвитку змісту шкільної освіти в зарубіжжі // Шлях освіти. — 2005. — №1.

Липова Л. Основні концепції диференціації змісту освіти у 12-річній школі // Рідна школа. — 2004. — №5.

Липова Л. Спрямованість змісту освіти дванадцятирічної школи // Рідна школа. — 2004. — №7-8.

Сухожжинська О. До питання про розвиток змісту загальної середньої освіти // Шлях освіти. — 2004. — №3.

Система позакласної роботи з фізики в середній школі. — К.: Рад. школ, 1970.

Тхоржевсъкий Д.О. Державний стандарт загальної середньої освіти і диференціація змісту навчання // Педагогіка і психологія. — 1999. — №4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31