МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ І ХІМІЇ У ВНЗ 1-М РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.173-176Анотація
Автор пропонує новий підхід відносно визначення методологічних основ інтеграції навчання курсів “Фізика” і “Хімія” в коледжах (ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації) в сучасних умовах; обумовлена потреба у виділенні інтеграторів, на основі яких базується реалізація інтегративного підходу до навчання фізики і хімії.
Ключові слова: інтеграція, інтегративний підхід, інтегратори.
The author offers a new way of the definition the methodological integration principles of physics and chemistry teaching in the colleges in nowadays conditions. He conditions the demand of integrators discrimination on the basis of which physics and chemistry teaching integrative approach is based on.
Key words: integration, integrative approach, integrator.
Посилання
Гусарев Б.І. Фізика в сучасному виробництві. — К.: Рад. ж, 1981. — 128 с.
Державні стандарти базової і повної середньої освіти. Проект // ’’Освіта України”. — 14 січня 2003 р. — 2003. - №1-2. - С.2-11.
Жидецький Ю.Ц. Інтеграція знань учнів про властивість матеріалів у професійних навчально-виховних закладах поліграфічного профілю: Дисерт. ... канд. пед. наук. — К., 1995. — 148 с.
Івашев Г.І. Міжпредметні зв’язки при формуванні політехнічних знань у процесі вивчення молекулярної фізики в 9 класі // Методика викладання математики
і фізики: Респ. науково-метод. зб. - К.: Рад. пік., 1984.
- Вип. 5. - С.132-143.
Камінський Б.Т. Формування дидактичних комплексів у професійно-технічних училищах електро- і поштово-
поштового зв’язку (інтегративний підхід): Дисерт. ... канд. пед. наук. — К., 2000. — 187 с.
Коломіець Д.І. Інтеграція знань з природничо-математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці учителя трудового навчання: Дисерт. ... канд. пед. наук. — Вінниця, 2000. — 219 с.
Корсак К. Інтегрований курс “Основи сучасного природознавства” як засіб формування синергетичного світобачення студентів // Вища освіта України. —
- № 2. - С.94-98.
Коршак Є.В., Шут М.І., Грищенко Г.П., Савченко В.Ф. Особливості структури вивчення фізики у 12-річній школі // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Модель середньої фізичної освіти в умовах переходу на 12-річний термін навчання. — Вип. 7. - Коломия: ВТП “ВІК”, 2001. - С.41-43.
Програма з фізики для вищих навчальних закладів I-
II рівнів акредитації, що здійснюють підготовку на основі базової загальної середньої освіти // Міністерство освіти і науки України. — Науково-методичний центр вищої освіти (протокол № 2 від 18.05.2000 p.).
Самойленко П.И., Сергеев А.В. Физика: Учебник для средних специальных учебных заведений. — М.: Академия, 2001. — 400 с.
Теория и методика обучения физике в школе: Общие вопросы / Под ред. С.Е.Каменецкого и Н.С.Пурише-вой. — М.: Академия, 2000. — 368 с.