ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ АДАПТИВНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • В. М. Василенко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна
  • В. Г. Гриценко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.186-189

Анотація

У статі проаналізовано проблему використання комп’ютерних технологій навчання фізики у процесі адаптивного контролю знань учнів.

Ключові слова: комп’ютерні технології, адаптивний контроль, система знань, управління процесом навчання.

In the article the problem of the computer technologies of studies of physics is analysed in the process of adaptive control of knowledges of pupils.

Key words: computer technologies, adaptive control, system of knowledges, process control of studies.

Посилання

Аванесов B.C. Научные проблемы тестового контроля знаний. — М.: Исслед. центр проблем качества подготовки специалистов, 1994. — 136 с.

Агеев В.Н. Электронные учебники и автоматизированные обучающие системы. — М.: 2001. — 79 с.

з. Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики при здійсненні різних видів контролю // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільсь-кого державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій. — Кам’янець-Подільсь-кий: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — Вип.5 - С.3-9.

Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии.

— М.: Педагогика, 1989. — С.100.

Власенко В.М. Гриценко В.Г. Використання комп’ютерних технологій для забезпечення поелементного контролю засвоєння навчального матеріалу з фізики // Вісник Черкаського університету. Випуск 34. Серія: педагогічні науки.: Збірник. — Черкаси: ЧДУ, 2002. — С.122-128.

Єфіменко В.І., Гриирнко В.Г Критеріально-орієнтовані тести досягнень в контексті розвиваючого навчання // Фізика та астрономія в школі. — 2001. — №4. — С.12-15.

Єфіменко В.І., Касярум О.П., Власенко В.М. Створення критеріально-орієнтованих тестів досягнень особистості та інтерпретація результатів тестування на основі положень Item Response Theory // Вісник Черкаського університету. Випуск 26. Серія: педагогічні науки: Збірник. — Черкаси: ЧДУ, 2001. — С.40-46.

Іеаницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. Монографія. — Запоріжжя: Прем’єр, 2001. - 266 с.

Коваленко А.М., Круцило І.К., Сергеев О.В. Тестове навчання фізики й перевірка знань учнів // Проблеми методики викладання фізики на сучасному етапі: Зб. статей. — Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2000. - С.54-58.

Свиридов А.П. Основы статистической теории обучения и контроля знаний: Метод, пособие. — М.: Высшая школа, 1981. — 262 с.

Талызина Н.Ф. Управление процессом усвоения знаний. — М.: Издательство Московского университета, 1975, - 344 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31