ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ СТУДЕНТАМ ТЕХНОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л. І. Вовк Полтавський університет споживчої кооперації України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.190-192

Анотація

У роботі розглянуті мета і задачі модульно-рейтингової системи навчання, вимоги до змісту модулів, бальна система оцінювання, поняття рейтингу. Наведений пробний варіант модуля “Фізичні основи механіки”, на прикладі якого розкрита система нарахування балів.

Ключові слова: модульно-рейтингова система навчання, модуль, бали, рейтинг.

The goal and the tasks of the module-rating system of education and the requirements to their content, the point grading system, and the notion of rating have been considered in this work. A try-out variant of the module on the topic Physical Properties of Mechanics has been provided to show the system of calculating points.

Key words: module-rating system of education, module, points, rating.

Посилання

Порядок оцінювання знань студентів з урахуванням поточної успішності (проект). — Полтава: ПУСКУ,

- 9 с.

Наказ №95-Н ПУСКУ від 21 жовтня 2004 р. «Про запровадження модульно-рейтингової системи навчання студентів стаціонару».

Модернізація вищої освіти України і Болонський процес [Електронний ресурс] / За ред. М.Ф.Степко, 2004.

Ванжа Н.В., Вовк JI.I. Модульно-рейтингова система навчання як перспективна технологія вивчення математичних дисциплін // Проблеми математичної освіти: Матеріали науково-методичної конференції. — Черкаси: Вид. від. ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2005. — С.184-185.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31