ПОСЛІДОВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ПОНЯТТЯ ПРО ЕРС З ВИКОРИСТАННЯМ МЕХАНІЧНИХ ТА КОМП'ЮТЕРНО-АНІМАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.203-205Анотація
В статті пропонується методика навчання майбутніх учителів фізики формувати поняття електрорушійної сили з використанням механічних та комп'ютерних анімаційних моделей.
Ключові слова: фізика, вміння, навичка, експеримент, фізична величина.
This article offers the methodology for teaching future teachers of Physics to form the notion of EMF and computer — animation models.
Key words: physics, ability, skill, experiment, physical size.
Посилання
Со.хор А.М. Логическая структура учебного материала.
— М.: Педагогика, 1971. — 154 с.
Сусь Б.А., Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Фізичний зміст електрорушійної сили в мультимедійній інтерпретації // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск V: В 3-х томах. — Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, — Т.2: Теорія та методика навчання фізики.
- 2005. - С.319-322.
Шахмаее Н.М. Основные демонстрации при изучении магнитного поля. — М.: Изд-во АПН РСФСР, I960. — 124 с.
Кліх В., Федькович М. Моделі-аналогії при вивченні закону Ома для повного кола // Фізика та астрономія в школі, 2002. — №5. — С.32-33.
Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А., Сусь Б.А. Використання механічних та комп’ютерно-анімаційних моделей при формуванні поняття електрорушійної сили // Наукові записки. — Випуск 60. — Серія: педагогічні науки. — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2005. - 4.1. - С.150-155.