ПРОФЕСІЙНА ОСОБИСТІСНА ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЯК ЯКІСНИЙ АСПЕКТ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ

Автор(и)

  • В. А. Іванець Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МИТУ, Україна
  • О. А. Мірошниченко Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МИТУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.207-209

Анотація

Подана стаття присвячена проблемі особистісної підготовленості викладачів вищого навчального закладу, що закладено у назві статті. Стаття також стосується питань якісної підготовки студентів відповідно до сучасних вимог Болонського процесу.

Ключові слова: здатність до адаптування до професійної діяльності, спроможність викладача до самовизна-ченості, послідовність якості у фахових дисциплінах, динамічність професійного розвитку особистості викладача, дієвість контролю.

This article is devoted to problem of professional personal preparatory of the instructors that was laid in the name of the article. Article containts too the questions of the professional quality training’s of the students in topical conformity with Bologne process.

Key words: dynamics of the professional development of the instructor’s personality ability for adaptation to the professional activities, aspiration of the instructor for constitute oneself, succession of the quality of the leading disciplines, effectiveness of the control.

Посилання

Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, В.Д.Шинкарук,

B.В.Грубінко, 1.1.Бабин. — Тернопіль: Навчальна книга

— Богдан, 2004. — 384 с.

Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу: Матеріали першої Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Київ, 20-21 лютого 2004 р. / Редколегія: І.І.Тимошенко (голова) та ін. — К: Видавництва Європейського університету, 2004. — 197 с.

Слепкань 3.1. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: Навчальний посібник. — К.: Вища школа, 2005. — 239 с.: іл.

Міжнародна конференція «Стратегія якості у промисловості і освіті» (3-10 червня 2005 p., Варна, Болгарія): Матеріали / Упорядники Хохлові Т.С., Сту-пак Ю.О., Носко О.А. — Дніпропетровськ: Пороги, 2005. - 464 с.

Журавський В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу // Вища школа. — 2004. — №1. — С.42-44.

Стандарти вищої освіти у контексті булонської декларації // Освіта України. — 2004. — №42-43. — С.6.

Циган Т.В. «Болонский процесе» — путь к созданию единой европейской системи вьісшего образования // Теория и практика управлення. — 2004. — №9. —

C.47-56.

Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору// Вища школа.

- 2004. - №1. - С.50-62

Колот А.М. Реалізація засад Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю// маркетинг в Україні. — 2004. — №3. — С.59-67.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31