РОЛЬ КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

Автор(и)

  • Н. О. Мітус Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, Україна
  • В. Ф. Савченко Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.209-212

Анотація

У статті розкрито результати дослідження особливостей використання комп’ютерних ігор сучасними підлітками. Передбачається можливість їх застосування в навчально-виховному процесі з фізики в основній школі.

Ключові слова: комп’ютерні ігри, навчання фізики, формування особистості, навчання фізики в основній школі.

This article is about the results of research which expose the features of the use computer games by modern teenagers. During the physics lessons at the secondary school the teachers can use this information.

Key words: computer games, studies of physics, forming of personality, studies of physics at basic school.

Посилання

Гайфуллин В.Г., Митазов Р.Х. Игровой метод в обучении физике: Пособие для учителей. — Казань: Мага-риф, 1997. — 135 с.

Елисеев О.П. Практикум по психологии личности. — 2-е изд. - СПб, 2002. - С.373-374.

Куліш I.М. Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету: Дисертація на здобуття наукового ступеня к.п.н. — Черкаси, 2001. — 190 с. '

Макаренко A.C. Избранные педагогические произведения. — М.: Учпедгиз, 1946. — Т.1. — 339 с.

Селевко К.Г. Современные образовательные технологии: Уч. пособие. — М.: Нар. обр., 1998. — 256 с.

Тополя Л.В. Дидактичні ігри під час вивчення алгебри та геометрії в 7-9 —х класах: Дисертація на здобуття наукового ступеня к.п.н. — К, 2002. — 243 с.

Шаталов В.Ф. Эксперимент продолжается. — М.: Педагогика, 1989. — 335 с.

Шмаков С.А. Игры и дети. — М.: Педагогика, 1968. — 165 с.

Шукуров Т.А. Игровые формы организации познавательной деятельности учащихся по физике (на 1-й ступени обучения): Диссертация на соискание ученой степени к.п.н. — К., 1990. — 227 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31