ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

Автор(и)

  • В. І. Луганець Подільський державний аграрно-технічний університет, м. кам’янець-Подільський, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.245-248

Анотація

Виконаний аналіз існуючих видів практичного навчання студентів вищих навчальних закладів, запропоновані регламентні заходи з ефективного проведення самостійних практичних робіт на лабораторних, практичних заняттях, навчальних і виробничих практиках.

Ключові слова: наскрізне практичне навчання, програмування, освітньо-кваліфікаційний рівень, агроінже-нерний профіль.

The analysis of modern types of students’ practical studying in the high schools is made in this article. The authors give direct methods for effective organization of individual practical work and laboratory classes, educational and plant practices.

Key words: penetrating practical education, programming, educational level, agriculture-engineering specialization.

Посилання

Болюбаш Я.Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти. Навчальний посібник для слухачів закладів підвищення кваліфікації системи вищої освіти. — К.: ВВП «Компас», 1997 — 64 с.

Наталія Герман, Наталія Фагунова. Адаптація форм організації самостійної роботи студентів до сучасних технологій навчання. Вища школа. — 2001 р. — №4-5.

Дрибаш В.М. Пеніна Г.Г. Проблеми навчання — ефективний метод активізації навчального процесу // Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта 2004р.». Том 42. Сучасні методи викладання. — Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004.

- С.47-48.

Клочак К.Г., Проказа О.Т. Інноваційні педагогічні технології в контексті педагогічної творчості // Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта 2004р.». Том 42. Сучасні методи викладання. — Дніпропетровськ. Наука і освіта, 2004. — С.53-60.

Козак Л.В. Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі у процесі навчання // Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта 2004р.». Том 42. Сучасні методи викладання.

— Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. — С.63-65.

Гурое Ю.С., Попова Л.І. Самостійна робота як форма активізації навчальної діяльності учнів старшого віку // Матеріали II Міжнародної науково-практичної

конференції. Динаміка наукових досліджень. — 2003. Том 3. Педагогіка. — Дніпропетровськ: Наука і освіта,

- С.33-35.

Гусакова О.С. Метод активного самоконтролю як один

з сучасних методів викладання у вищій школі // Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта 2004р.». Том 42. Сучасні методи викладання. — Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004.

— С.35-36.

Лазарев М.І. Метод формування та підтримки мотивації навчальної діяльності студентів в інтенсивних технологіях навчання // Розвиток інноваційних процесів у навчально-виховних закладах: Збірник наукових праць. Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка. — Харків: Стиль — Издат, 2003. — С.70-82.

Гордійчук Г.Б. Системно-особистісний підхід до підвищення компетентності вчителів трудового та професійного навчання на основі інноваційних технологій // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. — Випуск 4 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. — Київ

— Вінниця, 2004р. — С.179-195.

Кобзар О.Б. Роль індивідуалізації пізнавальної діяльності в наступності навчального процесу в медичному університеті. Неперервна професійна освіта. Теорія і практика / За редакцією І.А.Зязуна та Н.З.Ничкало: У двох частинах. — 4.1. — К., 2001. — С.183-188.

Вожегова Т.В. Проблема індивідуалізації і диференціації навчання (історичний аспект) // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. — Випуск 5 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. — Київ — Вінниця,

- С.225-233.

Пашенова І.В. Навчальні технології та загально-дидактичні підходи до вивчення іноземних мов у США // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. — Випуск 5 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. — Київ

— Вінниця, 2004. — 745 с.

Ластівка Ю.М. Впровадження інформаційних технологій при професійній підготовці техніків-механіків // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. — Випуск 5 // Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. — Київ

— Вінниця, 2004. - С.272-277.

Цюприк А.Я. Система принципів організації самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. — Випуск 5 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. — Київ — Вінниця, 2004. — С.357-364.

Черезова М.Б. Індивідуально-особистісний підхід до студентів як засада соціалізації та становлення особистості // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. — Випуск 5 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін.

— Київ — Вінниця, 2004. — С.689-695.

Бойко М.Ф., Мазоренко Д.І., Тіщенко Л.М. Концептуальні аспекти підвищення ефективності практичної підготовки фахівців // Збірник науково-методичних праць підвищення ефективності практичної підготовки фахівців. — Харків. 2003. — С.3-9.

Пастухов В.І. Наскрізна програма практичної підготовки фахівців з спеціальності «Механізація сільського господарства» на механіко-технологічному факультеті ХДТУСГ // Збірник науково-методичних праць підвищення ефективності практичної підготовки фахівців. — Харків, 2003. — С.10-16.

Мазнєв Г.Є. Організація наскрізної практичної підготовки фахівців з менеджменту // Збірник науково- методичних праць підвищення ефективності практичної підготовки фахівців. — Харків, 2003. — С. 16-28.

Богомолов О.В. Практична підготовка фахівців факультету «Переробка та зберігання сільськогосподарської продукції» // Збірник науково-методичних праць підвищення ефективності практичної підготовки фахівців. — Харків, 2003. — С.29-31.

Дуганець В.І., Бендери І.М. Шляхи удосконалення системи підготовки педагогічних кадрів для навчальних закладів професійної освіти // Збірник наукових праць НАУ «Механізація сільськогосподарського виробництва». — К.: НАУ, 2003. — Том 15. — 469 с.

Дуганець В.І., Бендери І.М. Удосконалення системи підготовки педагогічних кадрів для ПТНЗ: Професійно-технічна освіта. — К., 2003. — №3. — С.29-35.

Дуганець В.І. Неперервна програма виробничого навчання фахівців аграрно-інженерного профілю: Матеріали II // Міжнародної науково-практичної конференції «Динаміка наукових досліджень-2003». Том 31. Педагогіка. — Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2003.

- С.41-44.

Дуганец В.И. Непрерывное производственное обучение

— неотъемлемая часть общей системы образования // Модульные технологии обучения системы непрерывного профессионального образования (теория и практика): Сборник научных трудов X Международной научно-методической конференции. Выпуск 8, часть 2.

- М., 2004. - С.315-319.

Дуганець В.І. Виробниче навчання фахівців аграрного та інженерного профілів // Матеріали VII міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта 2004». Том 36. Проблеми підготовки фахівців. — Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. — С.60-62.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-31