ЗАДАЧА ПРО ПОЛІТ ПАПЕРОВОГО ЛІТАЧКА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.264-272Анотація
Стаття присвячена досвіду впровадження технології комп’ютерного моделювання у факультативному курсі “Основи комп’ютерного моделювання з фізики” дія учнів 9-11 класів технічного та фізико-математпчної о профілю.
Ключові слова: комп’ютерне моделювання, електронні таблиці.
The article is devoted to methodic teaching of computer modeling in course “Elements of computer modeling in physics” for pupils of 9-11 forms with profound
Key words: computer simulation, spreadsheets, studying of technical, physical and mathematical disciplines.
Посилання
Теплицький І.О. Факультативний курс “Основи комп’ютерного моделювання” // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна. Випуск 8: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2002. — С.210-217.
Теплицький І.О., Семеріков С.О. Методика ознайомлення школярів з поняттям фазового простору в курсі фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Поділь-ського державного університету: Серія педагогічна. Випуск 9: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. — Кам’янець-Поділь-ський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. — С.163-165.
Теплицький І.О., Семеріков С.О. Комп’ютерне моделювання руху тіл під дією сили всесвітнього тяжіння // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна. Випуск 10: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2004. — С.166-172.
Теплицький І.О., Семеріков С.О. Необмежені можливості та можливі обмеження застосувань комп’ютера у фізичному лабораторному експерименті // Фізика та астрономія в школі. — 2004. — №2. — С.47-49.